lördag 1 september 2018

Ljuskällor i trädgården

Det är så mysigt med ljuskällor i trädgården, inte bara till jul menar jag.
Vi har haft dessa slingor hela sommaren.

På IKEA har jag köpt 2 ljusslingor som är solcellsstyrda.  De båda heter Solvinden, den ena med vita "bollar", den andra med gröna. De sitter i träden på baksidan av huset.

Gröna bollar på denna slinga
Här hänger också en svart lykta från  Rusta

Till de nya skärmväggarna på poolside hittade jag denna ledslinga på Jotex. Den går på ström.




På framsidan hänger en vit lykta från Rusta, den lyse när det blir mörkt ute. Buddha håller en liten solcellslampa som är så gammal att jag inte ens har en aning om var den är köpt.


Obs, tyvärr får jag inte betalt när jag länkar till företagen. Ingen reklam, bara upplysning 😂😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar